Hasiera Bera herria uncategorised Euskararen txokoa

euskara hitzez hitz

Euskarari buruz zenbait esteka interesgarri Algunos enlaces interesantes sobre el Euskara

Enlace muy interesante sobre el Euskara y su transmisión  www.emangiltza.com

Página que relaciona la ecología y la lengua: www.berde-berdea.net

Euskarari buruz zenbait dokumentu Documentos en torno al Euskara

• Euskara,familia eta eskola : Bakoitzari berea Documento sobre el tratamiento del Euskara en el ámbito de la familia y la escuela muy  interesante (PDF dokumentua)
  • Zuen seme-alabekin jolasteko orduan zenbait idei eta aholku Ideas y consejos a la hora de jugar con vuestros hijos-as (PDF dokumentua)
  •  Ume elebidunen gurasoentzako eskuliburua  Documento para padres-madres de hijos-as bilingues (PDF dokumentua )
  •  Euskararen berreskuratzea Recuperar el Euskara   (PDFdokumentua)

Eskolaren agiriak Notas informativas para padres-madres