LesakakoFeriak

LESAKAKO FERIAK

Azaroaren 24an, hirugarren zikloko ikasleak Lesakara joan ginen, bertako ferietara. Aurreko egunean hagitz eguraldi txarra egin zuen arren, joan den ortzeguneko eguraldia bikaina izan zen. Trenbidetik joan eta Nabaz eta Otsango barna itzuli ginen. Egun aparta izan zen.

El pasado 24 de noviembre, el alumnado del tercer ciclo fuimos a la Feria de Lesaka. Aunque la víspera hizo un tiempo muy malo, el jueves tuvimos un tiempo fenomenal. La ida la hicimos por la vía verde y la vuelta por Nabaz y Otsango. Fue un día magnífico.