IMG 01202016 ihauteriak

ORTZEGUN GIZEN 2016

Azpiko loturan aurtengo Ortzegun Gizen eguneko argazkiak aurkituko dituzue. Egun horretan,  hauendienak goizean etxez etxe ibili ondoren, arratsaldean eskolako ikasle guztiak desfilean atera ziren, haundiak inude eta artzaiaz mozorraturik, urtero bezala, eta ttikiak aurten sorginez.

En el enlace de más abajo encontraréis las fotos del día de Jueves Gordo. Después de que por la mañana los mayores salieran a pedir de casa en casa, por la tarde todos los alumnos y alumnas se disfrazaron para desfilar, los mayores de inude eta artzaiak como siempre, y los más pequeños y pequeñas de brujas.