Plaiaundi

PLAIAUNDI - 2. ZIKLOA

Azaroaren 9an, astelehenean, 2. zikloko ikasle eta irakasleek txango hagitz polita egin zuten. Bizikletak hartu eta Irungo Plaiaundiko parke ekologikora joan ziren. Hamaiketakoa Hendaiako parke batean egin zuten eta Santiago zubia zeharkatu ondoren Plaiaundira ailegatu ziren.

Bertan, interpretazio zentruan  parkeari buruzko azalpentxo batzuk entzun zituzten, eta bazkaldu ondotik parkean ibilaldia egin zuten hegaztiak ikusteko.

Buelta berriz, autobusez egin zuten.

Egun zoragarria izan zen, eta ikasleak  txapeldunak bezala ibili ziren.

El pasado 9 de noviembre los alumnos y alumnas y profesores y profesoras del 2º ciclo estuvieron en el parque ecológico Plaiaundi de Irún. Fueron en bicicleta. Almorzaron en Hendaia, y después de atravesar el puente de Santiago, llegaron a Plaiaundi.

En el centro de interpretación tuvieron una pequeña charla, y después de comer, visitaron el parque y vieron las aves.

La vuelta la hicieron en autobús.

Pasaron un buen día, y los y las alumnas se portaron como unos campeones y campeonas.